Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klienta

Liczba pozycji: 257
  • CENA NEXTO

    Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi – ebook

    Anna Tiuryn  

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, tro­chę żartów i dużo wskazówek praktycznych....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook

    Aleksandra Czerw  

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • NowośćCENA NEXTO

    Paradoks Kano: Odkrywając Esencję Satysfakcji Klienta – ebook

    Elisabeth Coleger  

    Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wygraj klienta – ebook

    Marcin Paweł Panek  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wygraj klienta – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wygraj klienta – audiobook

    Marcin Paweł Panek  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,71 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu – ebook

    Urszula Bartkowska  

    Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,14 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Łukasz Hodorowicz  

    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Obsługa klienta po niemiecku — das ist einfach! – ebook

    Paulina Chmielewska  

    Książka to zbiór praktycznych szablonów wiadomości kierowanych do klientów w języku niemieckim. Poradnik zawiera zarówno gotowe wzory maili po niemiecku, jak i przydatne zwroty lub wyrażenia. Gotowy wzór maila po niemiecku to doskonały sposób na ułatwienie sobie komunikacji z klientami.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,72 zł 14,13 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,13 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 257

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA