klienta
Liczba pozycji: 2
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dobrostan. Stan Umysłu – audiobook
Renata Zarzycka
Dobrostan. Stan Umysłu. Uzdrowienie słabości i uporządkowanie życia. Stan Spokoju i Szczęścia. Mindfulness – technika uważności. Cz. 9 Audiobook składa się z trzech lives, („Czym jest dobrostan", "Co ważniejsze, czy wiata czy wiedza?" i "Jak jest Twoja tożsamość? Kim jesteś?"). Stąd, jakość dźwięku w poszczególnych odcinkach może być nieco inne. Chodzi jednak o treść. Przez szereg lat, nauka zajmowała...Data dostępności:
Data publikacji: