Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klienta

Liczba pozycji: 17
  • CENA NEXTO

    Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook

    Aleksandra Czerw  

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Obsługa klienta po niemiecku — das ist einfach! – ebook

    Paulina Chmielewska  

    Książka to zbiór praktycznych szablonów wiadomości kierowanych do klientów w języku niemieckim. Poradnik zawiera zarówno gotowe wzory maili po niemiecku, jak i przydatne zwroty lub wyrażenia. Gotowy wzór maila po niemiecku to doskonały sposób na ułatwienie sobie komunikacji z klientami.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,72 zł 14,13 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,13 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych. – ebook

    Edyta Rutkowska-Tomaszewska  

    Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Klient w sieci organizacyjnej – ebook

    Stanisław Skowron  

    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie jakością w administracji i biznesie – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawo konsumenckie w Polsce oraz innych państwach UE. Zagadnienia wybrane – ebook

    Bogusława Gnela   Elżbieta Sługocka-Krupa   Monika Szaraniec   Angelo Viglianisi Ferraro  

    Monografia podejmuje aktualną problematykę związaną z prawem konsumenckim w Polsce i wybranych krajach UE. W monografii przedstawiono: ogólne zagadnienia prawa konsumenckiego (np. europejski model ochrony konsumenta w kontekście human enhancement, oraz problem jasności prawa konsumenckiego ), wybrane zagadnienia ochrony klienta (konsumenta) usług finansowych, ochronny charakter przepisów dotyczących...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 17

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA