Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie i marketing

Liczba pozycji: 239
  • CENA NEXTO

    Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook

    Robert Stępowski  

    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie – ebook

    Marta Makara-Studzińska  

    Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,13 zł 21,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,13 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,72 zł 45,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,72 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Robert Stępowski  

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,19 zł 32,43 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Employer Branding – ebook

    Milena Daria Majewska   Małgorzata Rzewuska   Jarosław Marciniak   Mariusz Woźniak   Paweł Berłowski  

    Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kierunki doskonalenia koncepcji zarządzania organizacją publiczną. Teoria i praktyka – ebook

    Barbara Lubas   Dominik Hryszkiewicz   Małgorzata Borowik  

    W pierwszej z nich zaprezentowano problematykę z pogranicza historii kształtowania się bezpieczeństwa ekonomicznego państwa w obrębie jednostek z sektora publicznego. Niestabilność finansów państwa staje się jednym z największych wyzwań dla instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ekonomiczne kraju. Olbrzymie straty budżetowe są wynikiem ułomności instytucji odpowiedzialnych za zwalczanie patologii ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,53 zł 12,81 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań – ebook
    CENA NEXTO

    Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań – ebook

    Monika Leśnikowska-Marciniak   Małgorzata Sidor-Rządkowska   Iwona Kucharewicz   Adrianna Filiks  

    Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Zarządzanie i marketing: Korekta kosztów przez dłużnika - Nowe obowiązki od 1 stycznia 2013 r. – ebook
    CENA NEXTO

    Korekta kosztów przez dłużnika - Nowe obowiązki od 1 stycznia 2013 r. – ebook

    Tadeusz Szczupaczyński-Dotryw   Radosław Kowalski   Tadeusz Waślicki   Krzysztof Klimek   Mariusz Gumola   Artur Kowalski   Tomasz Krywan   Karol Różycki   Marek Jurek  

    Z dniem 1 stycznia 2013 r. weszły w życie istotne zmiany w rozliczaniach podatku dochodowego dla osób prawnych oraz fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą, w przypadku gdy nie dokonają one zapłaty swoich zobowiązań, przekraczając określone w ustawie terminy. Pomimo szczytnych celów, wprowadzone zmiany, skomplikowały znacznie kwestię rozliczeń podatkowych, nie pozostając bez wpływu na konieczność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Marketingowe zarządzanie apteką – ebook

    Tomasz Barałkiewicz   Małgorzata Michalik   Henryk Mruk  

    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie kryzysowe. Teoria, praktyka, konteksty, badania – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    W rozdziale pierwszym zaprezentowano teoretyczne aspekty zarządzania kryzysowego, uwzględniając w szczególności problemy bezpieczeństwa i zagrożeń, zarządzania strategicznego bezpieczeństwem.Rozdział drugi został poświęcony zagadnieniom utylitarnym dotyczącym zarządzania kryzysowego. W tej części opracowania zaprezentowano rozwiązania prawno-organizacyjne stosowane w naszym kraju. Przedstawiono także...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Refakturowanie usług – ebook

    Mariusz Jabłoński   Adam Bartosiewicz   Rafał Styczyński   Paweł Ziółkowski   Edyta Zaniewicz   Artur Kowalski   Tomasz Krywan   Karol Różycki   Michał Wojtas   Piotr Florys   Marek Jurek  

    W praktyce gospodarczej często zdarza się, że podmioty prowadzące działalność dokonują odsprzedaży usług, które wcześniej nabyły, a które stanowią część innej (zasadniczej) usługi świadczonej na rzecz osoby trzeciej. Operacje te, zwane również refakturowaniem, budzą wiele wątpliwości w zakresie ich opodatkowania podatkiem od towarów i usług. Jest to zagadnienie problematyczne nie tylko dla podatników,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Premie pieniężne – ebook
    CENA NEXTO

    Premie pieniężne – ebook

    Łukasz Matusiakiewicz   Adam Bartosiewicz   Rafał Styczyński   Edyta Zaniewicz   Tomasz Krywan   Karol Różycki   Piotr Florys  

    Zagadnienie konsekwencji podatkowych udzielania premii pieniężnych w transakcjach gospodarczych uchodziło od początku obowiązywania ustawy o podatku od towarów i usług za kontrowersyjne. Najczęściej powstaje pytanie, czy premia pieniężna to jedynie swego rodzaju "obniżka ceny", czy jednak wynagrodzenie za usługę (gdzie role się odwracają, bo kupujący towar staje się usługodawcą), a w konsekwencji -...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook

    Katarzyna Wojtaszczyk  

    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook

    Agnieszka Malarewicz  

    Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,76 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,76 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Zarządzanie w sektorze publicznym. Wybrane problemy – ebook
    CENA NEXTO

    Zarządzanie w sektorze publicznym. Wybrane problemy – ebook

    Dominik Hryszkiewicz   Janusz Bryk  

    Zainicjowane na przełomie lat 90. XX wieku w Polsce przemiany transformacyjne i modernizacyjne rozpoczęły proces istotnych zmian w administracji publicznej. Objęły one swym zasięgiem zarówno obszar prawny, jak i instytucjonalny. To z kolei było efektem zmiany filozofii funkcjonowania oraz sposobu myślenia o tzw. sektorze publicznym. Znalazło to odzwierciedlenie w działaniach na szczeblu politycznym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,36 zł 17,07 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,36 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO

    Public relations a demokracja – ebook

    Teresa Święćkowska  

    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jakość i marketing usług medycznych – ebook

    Katarzyna Krot  

    Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,95 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 239

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA