zwiezle
Liczba pozycji: 5
Jungowska interpretacja marzeń sennych – audiobook
James A. Hall
Zwarte omówienie jungowskiej metody analizy snów z podaniem podstawowych pojęć stosowanych w praktycznej interpretacji marzeń sennych. Książka jest przydatna zarówno dla praktykujących terapeutów jak i dla laików. Autor, psychiatra i analityk jungowski, wyraźnie opisuje proces rozumienia snów i odnosi się do ich celu. Marzenia senne dotyczą głównie „rozwiązywania problemów oraz rozwoju osobowości”....Data dostępności:
Data publikacji:
140 sekretów Mistrza Sprzedaży – audiobook
Arkadiusz Bednarski
140 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pełną parą Inspiruj, motywuj i wydobywaj z ludzi to, co w nich najlepsze – audiobook
Brian Tracy
Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku! Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału?...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces. Odkryj ścieżkę bogacenia się – audiobook
Npoleon Hill
Oto wybrane prawa sukcesu, zwięźle omówione w jednym tomie! Precyzyjnie zaplanuj swoje działania i nie lękaj się porażek Zachowaj spokój umysłu, pielęgnuj samodyscyplinę i poddaj się autosugestii Rozpoznaj swoje słabości i pozbądź się ich Mądrość zawarta w dziełach Napoleona Hilla przemieniła życie milionów ludzi. On sam pokazał własnym życiem, że można spełniać pragnienia sukcesu i bogactwa....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: