zlotych
Liczba pozycji: 5
Anatomia sukcesu – ebook
Łukasz Chojnacki
Rewolucyjna książka Złotych Myśli, która w każdej literze, w każdym słowie krzyczy... "Sukces można udowodnić naukowo!" Ta publikacja albo rzuci Twoją szczękę na podłogę, albo już podczas jej czytania brakowało będzie Ci wyczuwalnego tętna. Możesz ją pokochać albo znienawidzić, ale nigdy nie przejdziesz po tej lekturze do zwykłych czynności. "Anatomia Sukcesu" jest wydarzeniem na miarę takich książek...Data dostępności:
Data publikacji:
Stara bajka – ebook
Bolesław Prus
„Stara bajka” to opowiadanie autorstwa Bolesława Prusa, jednego z najwybitniejszych przedstawicieli polskiej literatury pozytywizmu i współtwórcy realizmu. “ Kiedy ś. p. sędzia Furdasiński przeniósł się tam, gdzie, wedle słów proboszcza, miał pobierać wiekuiste czynsze z kapitału swoich cnót i zasług, na Furdasówce nie było ani grosza długu. Nie podobało się to jednak synowi i dziedzicowi zmarłego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt Motyla – ebook
Kamil Cebulski
Jak jedna decyzja może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć na biedzie lub bogactwie? Jest to książka napisana na podstawie autentycznych doświadczeń, zdobytych w polskich realiach. To, co przeczytasz już za chwilę, to dowód na to, że w Polsce można bez problemu osiągnąć olbrzymi sukces, jeśli wie się, jak to zrobić. Dowiesz się z niej między innymi: *Jak zmienić swój ograniczający punkt widzenia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyspa skarbów. Angielski z Robertem Louisem Stevensonem – ebook
Robert Louis Stevenson Ilya Frank
Angielski Przy Okazji! Pełny Angielski Tekst. 100% Tłumaczenia! Ucz się angielskiego czytając ciekawe książki, przygotowane według Metody Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka ----------------------- Opis serii: Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem....Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: