zero
Liczba pozycji: 5
Bez resztek. Kuchnia zero waste, czyli nie wyrzucaj pieniędzy i jedzenia – ebook
Jagna Niedzielska
Czy wiesz, że wyrzucamy 30% naszych zakupów spożywczych? Najwięcej marnujemy pieczywa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału. Jest jednak sposób, żeby temu przeciwdziałać! Kuchnia zero waste! Przyjrzyj się temu, co twoim zdaniem nie nadaje się do zjedzenia, i przekonaj się, jak zdrowo i naprawdę pysznie możesz to wykorzystać w kuchni. Wykorzystaj, nie marnuj! Gotowanie zero waste to smaczne jedzenie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Łaknienie dwóch toksyków – ebook
Kamila Adamowicz
Są dwa „toksyki”, przed którymi powinna się strzec młoda dziewczyna: używki i zaborcza miłość. Kamila Adamowicz miała nieszczęście doświadczyć je oba. W swojej na poły autobiograficznej książce opisuje swoje przeżycia. Zero fikcji.Data dostępności:
Data publikacji:
Mniej mięsa – ebook
Sylwia Majcher
Nie od dziś wiadomo, że nadmiar mięsa w diecie zwyczajnie nam szkodzi. Jak zmienić swoje nawyki żywieniowe i gdzie szukać inspiracji? W nowej książce Sylwii Majcher, autorki bestsellerowego poradnika „Gotuję, nie marnuję”, znaleźć można fleksitariańskie przepisy dla całej rodziny. Autorka podkreśla, że warto we wszystkich działaniach zachować umiar i do ograniczania mięsa w diecie podchodzić zdroworozsądkowo....Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretna hawajska metoda przebaczania i akceptacji. Huna i Ho’oponopono – ebook
Wojciech Filaber
Książka Wojciecha Filabera przybliża wierzenia ludów hawajskich, dotyczące samouzdrawiania. Zawiera informacje na temat ich pochodzenia, założeń, a także współczesnych reinterpretacji i badań. Przekazując w postaci poradnika wiedzę na temat Huny, metody Ho'oponopono oraz stanu „zero”, autor pozwala wszystkim zainteresowanym z naszego kręgu cywilizacyjnego, zaznajomić się z innymi od dotychczas...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook
Robert Stępowski
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...Data dostępności:
Data publikacji: