thinking
Liczba pozycji: 5
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Captain of the Steppe. Tales from the Last Days. Book 1 – audiobook
Oleg Pavlov
Deep in the desolate steppe, Captain Khabarov waits out his service at a camp where the news arrives in bundles of last year’s papers and rations turn up rotting in their trucks. The captain hopes for nothing more from life than a meagre pension and a state-owned flat. Until, one Spring, he decides to plant a field of potatoes to feed his half-starved men... This blackly comic novel shows the unsettling...Data dostępności:
Data publikacji:
Every Boy I Ever Kissed – audiobook
Nellwyn Lampert
A bold step toward a new cultural narrative around sex. Sex was supposed to be easy. It was supposed to be fun, liberating, and empowering for a girl who'd been brought up thinking the battle for sexual equality had been won. But for Nellwyn Lampert, losing her virginity would turn out to be anything but simple. Whether she was being confronted with porn-induced erectile dysfunction or other crises...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef wymagający i wyrozumiały – audiobook
Kim Scott
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...Data dostępności:
Data publikacji: