smart
Liczba pozycji: 2
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Córka Króla – ebook
Agnieszka Kubicka-Błońska
Nie ma żadnej przesady w stwierdzeniu, że Córka Króla Agnieszki Kubickiej-Błońskiej jest książką niezwykłą. Napisana w formie wywiadu, odkrywa przed nami dość pogmatwane i burzliwe dzieje głównej bohaterki – Hanny Wiktorowicz. Wrocławski dom dla kobiet, poetycko zwany „Wiosną”, stanowi miejsce, w którym – niczym kwiaty po długiej, mrocznej zimie – rodzą się nowe możliwości, nowe szanse, nowe nadzieje....Data dostępności:
Data publikacji: