przedmiot
Liczba pozycji: 4
Kryptowaluty jako przedmiot przestępstwa – ebook
Andrzej Lebiedowicz
Publikacja odnosi się do jakże aktualnego zagadnienia, t.j. kwestii kryptowalut jako przedmiotu przestępstwa. Omawia ich początki, nawiązuje do statusu kryptowalut w prawie polskim, ich pozycji na płaszczyźnie prawno karnej, jak też omawia sposoby i wybrane typy popełnienia przestępstw z ich wykorzystaniem., w tym w kontekście przestępstwa prania pieniędzy. Końcowo prezentuje wskazówki w zakresie gromadzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Statystyka ekonometria prognozowanie – ebook
Agnieszka Snarska
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na powszechną znajomość obsługi oraz dostępność. Ponadto Excel, zmuszając do zaprogramowania zadania, w fazie uczenia się metod statystycznych, pozwala na głębsze rozumienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pracownia Urządzeń Techniki Komputerowej Dla Uczniów i Studentów. Część 1 – ebook
Jerzy Kluczewski Marek Smyczek Marcin Kaim
PRACOWNIA URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ DLA UCZNIÓW I STUDENTÓW – CZĘŚĆ 1 to zbiór przykładów i zadań opracowany pod kątem praktycznych zagadnień laboratoryjnych. Znajdziemy tu symulacje obwodów pomagających zrozumieć świat elektroniki analogowej i cyfrowej. Przedstawiono sposoby badań układów i parametrów podzespołów komputerowych jak i całych urządzeń. Napisanie idealnego zbioru ćwiczeń laboratoryjnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji: