organizacji
Liczba pozycji: 1432
Semantyczne modelowanie organizacji – ebook
Jerzy Gołuchowski Maria Smolarek
W książce zaprezentowano możliwości doskonalenia organizacji w oparciu o modele semantyczne. Pokazano rolę semantycznego modelowania organizacji w dokumentowaniu rozwiązań informatycznych oraz podejmowaniu decyzji dotyczących ich rozwoju zgodnie z modelami rozwoju organizacji. Przedstawiono podejścia do rozwiązania wybranych problemów modelowania organizacji m.in.: tworzenia architektury korporacyjnej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Armia rzymska od Cesarza Galiena do początków bizantyjskiej organizacji temowej – ebook
Robert Grosse
Autor opisuje ewolucję organizacji armii rzymskiej na przestrzeni kilku wieków. Wiele miejsca poświęcono tutaj liczebności, uzbrojeniu i taktyce wojskowej.Data dostępności:
Data publikacji:
„Metoda wojny” w organizacji wydarzeń naukowych – ebook
Katarzyna Lisowska
Potrzebą jest, aby ludzie praktyki i teorii spotykali się, czerpali ze swoich zasobów. Warto konfrontować te środowiska ze sobą w przyjaznej atmosferze.Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój umiejętności miękkich w organizacji – ebook
Edgar Enderson
Książka Rozwój umiejętności miękkich w organizacji to przewodnik dla menedżerów i pracowników, którzy chcą zbudować kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi umiejętności miękkich. W książce omówione są najważniejsze wyzwania i bariery, jakie mogą wystąpić w procesie rozwoju tych umiejętności. Autor przedstawia również wiele praktycznych wskazówek i porad dotyczących skutecznych sposobów doskonalenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie funkcjonowania organizacji – ebook
Zdzisław Gomółka
Prof. dr hab. Zbigniew Banaszak: Praca podejmuje ważną i ciągle aktualną problematykę rozwoju i doskonalenia organizacji – przede wszystkim w aspekcie konieczności bieżącej oceny jakości, wydajności i kosztów procesów podstawowych oraz pomocniczych – prowadzonej dostępnymi technologiami informatycznymi. Systemowy, interdyscyplinarny charakter oraz aktualność prezentowanych zagadnień stanowią podstawowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Teoria organizacji. Nauka dla praktyki – ebook
Włodzimierz Piotrowski Tomasz Olejniczak Dominika Latusek-Jurczak
Zarządzanie Szukasz opracowania, które w całościowy a zarazem przystępny sposób przybliżyłoby Co zawiłości teorii i praktyki organizacji? Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z zakresu teorii organizacji stanowiącą swoisty kanon zawierający kluczowe podejścia, ujęcia, koncepcje i teorie. Znajomość zawartych w nim treści jest niezbędna dla poznania i zrozumienia zmieniającego się świata organizacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Diagnoza organizacji od A do Z. Praktyczny podręcznik diagnozy dla konsultantów, trenerów i menedżerów – ebook
Ryszard Stocki
Każda organizacja to złożony system, na który powinno się patrzeć z wielu perspektyw. Najczęściej audyt organizacyjny oznacza albo spojrzenie z punktu widzenia ekonomicznego, albo z punktu widzenia operacji. Kiedy jednak trzeba dokonać poważnych zmian w organizacji, oznacza to najczęściej konieczność zmian w mentalności. Tymczasem mało jest narzędzi diagnostycznych do oceny sposobu myślenia w organizacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania – ebook
Monika Kostera Beata Glinka
Autorzy podręcznika prezentują w nim wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Głównymi obszarami tematycznymi publikacji są: współczesny kontekst organizowania organizacja w relacjach z otoczeniem, różnorodność świata organizacji metafory...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook
Opracowanie zbiorowe
Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji...Data dostępności:
Data publikacji: