konkurencyjnosci
Liczba pozycji: 52
Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Anna Adamik
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki? – ebook
Marian Noga Magdalena Stawicka
Od lat istotnymi kategoriami ekonomicznymi są konkurencja, konkurencyjność, pozycja konkurencyjna czy międzynarodowa zdolność konkurencyjna zarówno w odniesieniu do gospodarek świata, ale również w stosunku do regionów, a także przedsiębiorstw. W warunkach globalizacji pojęcie konkurencyjności rozpatrywać można na dwóch poziomach: mikro i makro. Poziom mikro – to pozycja firmy na rynku wewnętrznym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku – ebook
Michał Kisiel
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na „ogólnoświatową plątaninę kabli” traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 1. Podstawy konkurencyjności banku komercyjnego w kontekście formowania się gospodarki sieciowej – ebook
Michał Kisiel
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na „ogólnoświatową plątaninę kabli” traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała...Data dostępności:
Data publikacji:
Faktoring w bankowości - strategia przyszłości. Rozdział 4. Aspekt przewagi konkurencyjnej i konkurencyjności banku w branży faktoringowej – ebook
Dorota Korenik
Dorota Korenik nie tylko w sposób wszechstronny prezentuje przedmiot faktoringu i kierunki jego rozwoju, ale także, co jest novum w dość już bogatej literaturze poświęconej tej usłudze finansowej, wskazuje na potencjał możliwości i wykorzystania factoringu przez różne kategorie klientów i oferentów. Prof.zw.Dr hab.Ewa Bogacka-Kisiel Książka ta stanowi złożone studium faktoringu: jego istoty (która...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski – ebook
Stanisław Wydymus Elżbieta Bombińska Bożena Pera
Kształtowanie się międzynarodowej konkurencyjności gospodarki każdego z krajów jest zagadnieniem wieloaspektowym i złożonym, a jego zgłębienie i analiza ma znaczenie nie tylko dla rozwoju teorii międzynarodowej współpracy ekonomicznej, ale także dla polityki i praktyki gospodarczej. Monografia składa się z ośmiu autorskich opracowań zawierających wyniki analizy wpływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Konkurencyjność obszarów metropolitalnych w Polsce - na przykładzie wrocławskiego obszaru metropolitalnego – ebook
Iwona Ładysz
Obszary metropolitalne są nowym jakościowo zjawiskiem w przestrzeni społeczno-gospodarczej Polski. Konkurencyjność obszarów metropolitalnych na tle pozostałych jednostek przestrzennych rośnie, co wywołuje różnorodne, często niejednoznaczne konsekwencje dla rozwoju regionalnego. W książce zaprezentowano wyniki badań nad konkurencyjnością obszarów metropolitalnych, przeprowadzonych w Katedrze Gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46 – ebook
Ryszard Miler Marek Gogołkiewicz Bohdan Pac
Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania. Biorąc pod uwagę istotną rolę podmiotów TSL (Transport Spedycja Logistyka) w systemie logistycznym na poziomie logistyki globalnej (globlogistyka), regionu (eurologistyka), czy też kraju (makrologistyka) należy zauważyć zdywersyfikowanie determinant...Data dostępności:
Data publikacji:
Konkurencyjność - teoria i praktyka – ebook
Magdalena Olczyk
Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkurencyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki? Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyjności polskiego eksportu na...Data dostępności:
Data publikacji: