Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kluczowe rozmowy

Liczba pozycji: 6
  • Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu – audiobook

    Przemysław Kutnyj  

    Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji – audiobook

    Dale Carnegie  

    Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach – ebook

    Piotr Prokopowicz  

    W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji. Czytelnik zostaje wprowadzony w tematykę psychologii rekrutacji i selekcji, mając okazję zgłębić m.in. problematykę analizy pracy, pomiaru efektywności czy miejsca psychometrii w naborze kandydatów, w oparciu o najnowsze międzynarodowe badania naukowe z tej dziedziny. Szczególną uwagę poświęcono badaniu zachowania ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Skoro tak dobrze jest rozmawiać, to czemu tak trudno? – ebook

    Ian A. Marsh  

    Porozmawiaj z nimi”. „Pogadajcie”. „Musisz im powiedzieć”. Pewnie wszyscy to słyszeliśmy – czy była to rada, której nam udzielano, czy też nasz własny wewnętrzny głos. Ta rada jest zawsze dobra, jednak czasami rozmowa jest trudna. Po prostu nie potrafmy znaleźć odpowiednich słów. Albo dajemy z siebie wszystko, lecz rozmówca wpada w złość lub ucieka się do reakcji obronnych i nasze dobre chęci idą na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook

    Phil Jones  

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA