kluczowe rozmowy
Liczba pozycji: 4
Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach – ebook
Piotr Prokopowicz
W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji. Czytelnik zostaje wprowadzony w tematykę psychologii rekrutacji i selekcji, mając okazję zgłębić m.in. problematykę analizy pracy, pomiaru efektywności czy miejsca psychometrii w naborze kandydatów, w oparciu o najnowsze międzynarodowe badania naukowe z tej dziedziny. Szczególną uwagę poświęcono badaniu zachowania ...Data dostępności:
Data publikacji:
Skoro tak dobrze jest rozmawiać, to czemu tak trudno? – ebook
Ian A. Marsh
Porozmawiaj z nimi”. „Pogadajcie”. „Musisz im powiedzieć”. Pewnie wszyscy to słyszeliśmy – czy była to rada, której nam udzielano, czy też nasz własny wewnętrzny głos. Ta rada jest zawsze dobra, jednak czasami rozmowa jest trudna. Po prostu nie potrafmy znaleźć odpowiednich słów. Albo dajemy z siebie wszystko, lecz rozmówca wpada w złość lub ucieka się do reakcji obronnych i nasze dobre chęci idą na...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: