Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

funkcje marketingu

Liczba pozycji: 10
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny w regionie – ebook

    Agnieszka Szczudlińska-Kanoś  

    W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako „poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marketingiem – ebook

    Zdzisław Knecht  

    Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Czasopiśmiennictwo, jako element struktury biznesu na przestrzeni wieków – ebook

    Renata Zarzycka  

    W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie nowoczesne technologie przeobrażają naszą codzienność, coraz bardziej istotnym aspektem biznesowym stają się szeroko pojęte media. Wśród nich swoją poważną przestrzeń zajmuje czasopiśmiennictwo, zmieniając swój charakter z różnego typu nośników tradycyjnych na nośnik cyfrowy. Na temat tego zagadnienia, książka „Na temat tego zagadnienia, książka „Czasopiśmiennictwo,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Projektowanie systemów premiowych – ebook

    Robert Manikowski  

    Najnowsze wydanie publikacji „Projektowanie systemów premiowych”, autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami! -------------------------------------- Robert Manikowski w przystępny sposób wyjaśnia, jak działają mechanizmy premiowe oraz jak ich właściwa budowa przyczynia się do wzrostu motywacji pracowników, jednocześnie chroniąc...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Innowacje w zarządzaniu – ebook

    Regina Lenart-Gansiniec  

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 88,20 zł 98,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing międzynarodowy – ebook

    Aleksandra Grzesiuk  

      Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Etyka adwokatów i radców prawnych – ebook

    Paweł Skuczyński  

    Etyka adwokatów i radców prawnych to publikacja, która w sposób nowatorski omawia wszystkie kwestie etyczne związane z wykonywaniem zawodów adwokata i radcy prawnego. Rozdział pierwszy poświęcony jest ogólnej charakterystyce zawodów adwokata i radcy prawnego. W szczególności zostały w niej omówione zagadnienia miejsca tych zawodów w systemie zawodów prawniczych w Polsce, zarówno w perspektywie historycznej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie Twórcze – ebook

    Wiesław Harasim   Jacek Dziwulski  

    Ze wstępu:   Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka skład się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań w rozdziałach następnych.   Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,58 zł 38,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak zacząć inwestować? Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych – ebook

    Michał Walendowicz  

    Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dopasowaną do two-jej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukcesie lub po-rażce zdecydują twoje EMOCJE. A tych w inwestowaniu nie brakuje! Nasze uprzedzenia dotyczące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,91 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Współpraca przedsiębiorstw a innowacje i transfer technologii - wybrane aspekty – ebook

    Praca zbiorowa  

    Wyniki rozlicznych badań wskazują, że gospodarki, w których zlokalizowane są przedsiębiorstwa o dużych zdolnościach innowacyjnych osiągają wyższe stopy wzrostu. Przedsiębiorczość technologiczna, innowacyjność i konkurencyjność stały się kategoriami, które odgrywają we współczesnym świecie kluczową rolę. Właściwe ich zrozumienie może w znacznej mierze pomóc wielu przedsiębiorstwom w osiągnięciu sukcesu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,71 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA