ebooka
Liczba pozycji: 5
Krwawy sztorm – ebook
Richard Castle
Ostatnia część trylogii przygód Derricka Storma, napisana przez czołowego autora listy bestsellerów „New York Timesa”, Richarda Castle’a , dostępna jedynie w formie eBooka. Derrick Storm powraca - tym razem z doborową ekipą tajnych agentów CIA, z których każdy upozorował kiedyś własną śmierć. Teraz podejmują się niebezpiecznych i nielegalnych zadań, których agencja nie może oficjalnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wściekły sztorm – ebook
Richard Castle
Druga część trylogii przygód Derricka Storma, napisana przez czołowego autora listy bestsellerów „New York Timesa”, Richarda Castle’a , dostępna jedynie w formie eBooka. Kilka dni po tym, jak Derrick Storm powrócił z emerytury, aby przeprowadzić śledztwo w sprawie porwania, ma na głowie martwego amerykańskiego senatora, musi wyśledzić jego zabójcę i odkryć miejsce przechowywania...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych – audiobook
Brian Tracy Dan Strutzel
Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona...Data dostępności:
Data publikacji:
Testament – ebook
Paweł Jaszczuk
"Paweł Jaszczuk, autor kryminałów retro, napisał ""Testament"" nieistniejącego Zakładu dla Obłąkanych w Kortau i żyjących w nim kiedyś ludzi tak sugestywnie, że po ukazaniu się papierowego wydania powieści wielu wydawców i czytelników próbowało go namówić, by choć na chwilę pokazał im ów intrygujący, tajemniczy dziennik spisany przez Jürgena Schlichtingera, młodego psychiatrę. Jest 1914 r. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: