e-przewodnik
Liczba pozycji: 5
Ciąża i witaminy. Przewodnik ortomolekularny dla matki i dziecka – ebook
Case Helen Saul
Ciąża i witaminy to książka inna niż pozostałe publikacje dotyczące zdrowia ciężarnej kobiety. Dotychczas autorzy poradników dla przyszłych mam zdecydowanie odradzali kobietom stosowanie dawek witamin większych niż te oficjalnie rekomendowane. Nikt tak naprawdę nie informował o tym, że odpowiednia suplementacja witaminowa jest niezbędna dla zdrowia i bezpieczeństwa dziecka. Lekarze medycyny ortomolekularnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wylecz się sam. Megadawki witamin – ebook
Andrew W. Saul
„Wylecz się sam” to najbardziej wyczerpujący przewodnik po terapii żywieniowej, jaki do tej pory powstał. Po jakie witaminy i w jakich dawkach można sięgnąć w jakich sytuacjach? Tego dowiemy się z bestsellerowej książki dr. Andrew Saula. Okazuje się bowiem, że dostarczenie sobie odpowiedniej ilości witaminy E pomaga w walce z dusznicą, a uderzeniowe dawki witaminy C przyjmowanej w regularnych odstępach...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook
Jim Edwards
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak to się robi po francusku – audiobook
Kate Betts
BESTSELLER „NEW YORK TIMESA” Wciągające wspomnienia Kate Betts o Francji - paryskich klubach nocnych lat 80., polach lawendy w Prowansji, wielkich pokazach na dziedzińcu Cour Carrée w Luwrze - magicznie przywołują ten moment w życiu, gdy młoda kobieta odkrywa, co jest jej przeznaczeniem. Jedyny taki przewodnik po modzie, Paryżu i tym, co Francuzi lubią najbardziej. Od najmłodszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: