case
Liczba pozycji: 4
Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów – audiobook
Jean Case
Czy jesteś gotów zmienić świat? Jean Case, przewodnicząca stowarzyszenia National Geographic Society i współzałożycielka fundacji Case Foundation, dzięki temu, że przeprowadziła poszukiwania kluczowych cech wybitnych ludzi, którzy odmienili kiedyś i odmieniają obecnie oblicze świata - od rewolucjonistów po innowatorów - odkryła pięć wspólnych właściwości. Co zaskakujące, nie należały do nich zdrowie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook
Paweł Tkaczyk
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023
Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Policja 2/2019 – eprasa
Praca zbiorowa
Spis treści MATERIAŁY / MATERIALS Małgorzata Demiańczuk-Popiało, Tekst pisany i analiza językoznawcza jako źródło wiedzy o autorze / WRITTEN TEXT AND LINGUISTIC ANALYSIS AS A SOURCE OF INFORMATION ABOUT THE AUTHOR Waldemar Walczak, Korupcja — ujęcie prakseologiczne i ekonomiczne / CORRUPTION — PRAXEOLOGICAL AND ECONOMIC APPROACH OKIEM PRAWNIKA / IN THE LAWYER’S EYES Artur Pytel, Problematyka...Data dostępności:
Data publikacji: